זועבי: השאיפה – מיליוני פלסטינים צועדים לירושלים

איתי גדסי 3 Comment on זועבי: השאיפה – מיליוני פלסטינים צועדים לירושלים

ח"כ חנין זועבי התייחסה במסיבת עייתונאים שקיימה במטה האו"ם לצעדת השיבה של חמאס וקראה לערבים נוספים לצאת לצעדה: "אנו צריכים שמיליוני פלסטינים יצעדו לירושלים. זאת השאיפה. אבל אנחנו לא יכולים לעשות את זה, כי הישראלים יהרגו אותם" | וגם: צרפת מגנה את ישראל: "ירי חסר ההבחנה"

צלב קרס שנראה בעימותים
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברת הכנסת חנין זועבי מהרשימה המשותפת קוראת לערבים נוספים להשתתף במחאת תושבי רצועת עזה ולצאת במצעדים דומים "כדי להביא לסיום הכיבוש" כלשונה.

במסיבת עיתונאים במטה האו"ם בניו יורק אמרה זועבי "אנו צריכים שמיליוני פלסטינים יצעדו לירושלים. זאת השאיפה. אבל אנחנו לא יכולים לעשות את זה, כי הישראלים יהרגו אותם".

בתוך כך, מבין המתפרעים שחוסלו ביום שישי, חוסל עיתונאי שככל הנראה היה שותף להפרות הסדר האלימות. שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס למותו ואמר: "כי מי שמפעיל רחפנים מעל חיילי צה"ל צריך להבין שהוא מסכן את עצמו". את הקריאה לחקור את האירוע הוא כינה בראיון לגלי צה"ל 'צביעות'.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה על התקרית, כי כוחות צה"ל פועלים בהתאם להוראות ברורות. הנסיבות בהן נפגעו עיתונאים לכאורה מירי של כוחות צה"ל אינן מוכרות והן נבדקות". צרפת פרסמה אמש הודעת גינוי לישראל בעקבות מה שכינתה הירי חסר ההבחנה של חיילי צה"ל וממשרד החוץ הצרפתי נמסר יש לשפוך אור על האירועים החמורים הללו.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    נוצר מצב שכל העברת ביקורת נתפסת כאנטישמיות וכשמאל קיצוני אני בטוח שגם על הערה זאת יגיבו בצורה פוגענית ולא עניינית

  2. 2

    בושה וחרפה למה מחזיקים דגל עם צלב קרס לאמבין